موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۹۹۷ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل عقب |
حداکثر قدرت موتور | ۱۸۱ اسب بخار |
گشتاور | ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۲۳۳ کیلومتر بر ساعت |
جعبه دنده | ۸ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۷.۹ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
بی ام و BMW سری ۵ شامل سدان های سایز متوسط است که بیشترین طرفداران را دارد و یکی از نسخه های این سری، بی ام و BMW 520i است. این سدان آلمانی مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری و یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است که وظیفه انتقال نیروی تولیدی موتور به چرخ های عقب را بر عهده دارد.
از جمله مزایای بی ام و BMW 520i میتوان به پر رونقی بازار مصرفی، در دسترس بودن لوازم یدکی و قطعات آن اشاره کرد. هم چنین این خودرو به دلیل دیفرانسیل عقب بودن، هندلینگ و لذت سواری بالایی را برای راننده به ارمغان میآورد.
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تری نباشید.
نکته: در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳(بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است ) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |