موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۹۹۷ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل عقب |
حداکثر قدرت موتور | ۲۴۵ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت |
جعبه دنده | ۸ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۵.۵ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
در سال ۲۰۱۳ نخستین فیس لیفت بی ام و BMW Z4 با تغییرات ظاهری توسط پرشیا خودرو به بازار ایران آمد و تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت. بی ام و BMW Z4 28i با موتورهای مختلفی تولید شده است که در ایران به دلیل تصویب قانون ممنوعیت واردات خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی به جای نسخه ۶ سیلندر Z4، نسخه های ۴ سیلندر آن به کشور وارد شد.
بی ام و BMW Z4 28i مجهز به یک پیشرانه ۲لیتری توربو شارژ و یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است که وظیفه انتقال نیروی تولیدی موتور به چرخ های عقب را برعهده دارد. از جمله مزایای این خودرو میتوان به مصرف سوخت اقتصادی، سقف کروک فلزی، هندلینگ عالی و متفاوت و پیشرانه با بازدهی بالا اشاره کرد.
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تری نباشید.
نکته: در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است ) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |