موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۲۳۶۲ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۱۵۷ اسب بخار |
گشتاور | ۲۱۸ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۹ ثانیه |
جعبه دنده | ۵ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک |
مصرف سوخت ترکیبی | ۸.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
تویوتا کمری GLX در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی تویوتای ژاپن به بازار خودروی جهان معرفی شد و پس از آن واردات این خودرو در کشور ما نیز صورت گرفت. تویوتا کمری GLX مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندری تنفس طبیعی به حجم ۲.۴ لیتر است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس ۵سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل میشود.
از جمله نقاط قوت تویوتا کمری GLX میتوان به کشش عالی در شتابگیری های اولیه، کابین بی صدا در سرعت بالا، هندلینگ خوب، سواری نرم و آرام، مصرف سوخت پایین، هماهنگی مناسب موتور با گیربکس، استهلاک کم و... اشاره کرد.
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تری نباشید.
نکته: در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است ) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |