موتور | ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه |
حجم موتور | ۳۴۹۸ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۲۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت |
جعبه دنده | ۶ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۷.۲ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
رنو لاگونا یک خودروی سایز متوسط فرانسوی است که در نسخه های کوپه، سدان و واگن تولید شد. نسل اول رنو لاگونا در سال ۱۹۹۴ معرفی و عرضه شد و تاکنون سه نسل از این خودرو تولید و به بازار عرضه شده است.
رنو لاگونا کوپه مجهز به یک پیشرانه قدرتمند و حجیم ۳.۵ لیتری تنفس طبیعی است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل میشود. لاگونا با وجود وزن سنگین خود شتاب و عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت P یا N قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تری نباشید.
نکته: در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است ) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |