موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۲۰۰۰ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۱۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت |
جعبه دنده | ۴ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۱۰.۱ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
سیتروئن C5 یک سدان سایز متوسط فرانسوی است که به عنوان جایگزین زانتیا در سال ۲۰۰۰ معرفی شد و تولید نسل اول این خودرو تا سال ۲۰۰۷ ادامه پیدا کرد. اما نسل دوم این خودروی فرانسوی در سال ۲۰۰۸ تاکنون تولید و عرضه شده است. سیتروئن C5 در دو نسخه سدان و استیشن واگن تولید شده که در کشور ما فقط نسخه سدان آن توسط نمایندگی سایپا از سال ۲۰۰۶ عرضه شده است.
سیتروئن C5 در بازارهای جهانی با موتورهای مختلفی عرضه میشود اما مدل در نظر گرفته شده برای بازار ایران مجهز به یک پیشرانه به حجم ۲ لیتر است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو ارسال میشود.
نکته : هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تری نباشید.
نکته : در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه ،اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |