موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۲۴۸ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۸۶ اسب بخار |
گشتاور | ۱۲۱ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۱۶۶ کیلومتر در ساعت |
جعبه دنده | ۴ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۱۳.۸ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
هیوندای i10 کوچکترین و اولین خودروی مونتاژی کمپانی هیوندای است که نسل اول آن در سال ۲۰۰۷ به تولید رسید و نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و به دلیل استقبال خریداران ایرانی از این محصول سرانجام در سال ۹۵ هیوندای i10 در کنار سایر محصولات این شرکت کره ای در کرمان موتور مونتاژ شد و در اوایل سال ۹۶ در دسترس مشتریان ایرانی قرار گرفت.
هیوندای i10 با چند موتور کم حجم و اقتصادی عرضه شده است که از بین آنها قدرتمندترین نسخه با حجم ۱.۲ لیتر است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل میشود.
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تری نباشید.
نکته: در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است ) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |