موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۵۹۸ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۱۶۳ اسب بخار |
گشتاور | ۲۴۰ نیوتن متر |
حداکثر سرعت | ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت |
جعبه دنده | ۶ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۸.۲ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
پژو 2008 یک کراس اوور جمع و جور شهری است که از سال ۲۰۱۳ در سبد تولیدات شرکت خودروسازی پژو فرانسه قرار گرفت. درواقع پژو 2008 اولین محصول مونتاژ داخلی پس از فرجام است که حاصل همکاری بین ایران خودرو و پژو است که از سال ۹۶ تاکنون توسط ایران خودرو مونتاژ و عرضه شده است.
پژو 2008 مجهز به یک پیشرانه به حجم ۱.۶ لیتر توربو شارژ است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل میشود. این خودرو با توجه به عملکرد فنی قابل قبول، شتابگیری سریع، سواری نرم، بهره مندی از آپشن های رفاهی و تجهیزات مناسب ایمنی توانست به سرعت نظر مشتریان ایرانی را به سوی خود جلب کند.
نکته : هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تری نباشید.
نکته : در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است ) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |