بی ام و BMW X6 نخستین بار در سال ۲۰۰۸ به بازارهای جهانی معرفی و عرضه شد. این خودروی آلمانی نخستین محصول کمپانی بی ام و با سیستم کنترل دینامیکی عملکرد (DPC ) است، که این سیستم پل ارتباطی بین پیشرانه و سیستم محرکه X Drive است که میتواند با توزیع گشتاور در هر کدام از چرخ ها، از کم فرمانی و بیش فرمانی جلوگیری کند. بی ام و BMW X6 در بازار جهانی در نسخه های مختلفی عرضه شده که دو مدل اصلی آن یعنی BMW X6 35i و BMW X6 50i توسط پرشیا خودرو وارد کشورمان شد. این دو از نظر فنی با یکدیگر تفاوت دارند، در نسخه 35i از یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر استفاده شده اما در مدل 50i از یک موتور ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر بهره برده که هر دو موتور به توربو مجهز شده اند و برای انتقال این قدرت به هر چهار چرخ از یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک استپ ترونیک استفاده میکنند. پس از تصویب ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی در سال ۲۰۱۴ این خودرو دیگر به کشور وارد نشد.
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
نکته: در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است ) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه ،اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |