بکسل کردن خودروهای اتوماتیک به روش اشتباه میتواند باعث نابودی گیربکس آن شود. بنابراین قبل از انجام اینکار در مرحله اول باید بدانید که گیربکس اتوماتیک خودرویتان از چه نوعی است:
گیربکس CVT اکثر خودروهای چری و MVM، مورانو، تیانا، ایکس تریل، کولیوس | گیربکس DCT جک S5 ،تیگو 7، جولیتا، انواع فولکس واگن، پورشه ها |
گیربکس AT خانواده پژو، ساندرو و تندر، مزدا 3، انواع BMW، بنز، هیوندای، کیا ،تویوتا | گیربکس AMT برلیانس سری ۲، ام وی ام 110، ام جی 3 |
گیربکس های AT و CVT را نباید بکسل کرد اما گیربکس دوکلاچه و نیمه اتوماتیک را میتوان بکسل کرد. بکسل کردن خودروهای AT و CVT باعث بروز خسارتهای شدید به گیربکس آنها میشود. خودروهایی که از این نوع گیربکس استفاده میکنند باید به شکلی بکسل شوند که چرخ های محرک خودرو روی زمین نباشد مثلا در خودروی پژو ۲۰۶ اتوماتیک نباید چرخ های جلو روی زمین باشند و یا با خودرو بر جا به جا شود. اما بکسل کردن خودروهای دوکلاچه و AMT صدمه ای به گیربکس آنها وارد نمیکند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران ( استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
شعبه کرمانشاه 08391014149
شعبه تهران 02191094149
کلیه حقوق و قوانین این سایت متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |