پس از عرضه ۲۰۶ هاچبک به بازار شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت نسخه سدان این خودرو را در سال ۸۵ روانه بازار کند و تاکنون چندین تیپ مختلف از آن در کشور حضور دادند. پژو 206 SDV9 اتومات یکی از تیپ هایی است که با گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک و پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 در کشورمان عرضه شد اما به دلیل استقبال ضعیف مردم تولید این مدل در سال ۹۱ متوقف شد.
نکته : هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۵۸۷ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۱۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۱۸۹ کیلومتر در ساعت |
جعبه دنده | ۴ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۱۲.۶ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
گیربکس های اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست.
از آنجایی که گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی گرفته و فورا به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نباشید.
خدمات ارائه شده در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با مجرب ترین تکنسین ها شامل موارد زیر است:
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران ( استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |