موتور | ۶ سیلندر |
حجم موتور | ۳۱۹۹ سی سی |
انتقال نیرو | دو دیفرانسیل |
حداکثر قدرت موتور | ۲۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۰۷ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۱۸۰ کیلومتر در ساعت |
جعبه دنده | ۴ دنده اتوماتیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۹.۸ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۱۲.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
موسو یکی از محصولات کمپانی خودروسازی سانگ یانگ است که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۵ در چند نسل مختلف در کره جنوبی تولید شد. این شاسی بلند کره ای با دو نوع پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری و ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری با دو مدل گیربکس اتوماتیک و گیربکس دستی توسط شرکت مرتب خودرو در سال های ۸۲ تا ۸۶ وارد کشور شد. نسخه ۶ سیلندر موسو از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی بالاتری نسبت به نمونه ۴ سیلندری آن برخوردار است و به همین دلیل مورد استقبال خریداران قرار گرفت.
نکته : هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست.
از آنجایی که گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیرگیربکساتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاهمجرب مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نباشید.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |