موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۵۹۸ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۱۱۷ اسب بخار |
گشتاور | ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۱۷۱ کیلومتر بر ساعت |
جعبه دنده | CVT XTronic |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۱۱.۵ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
نیسان جوک یک کراس اور جمع و جور ژاپنی است که در سال ۲۰۱۱ به بازارهای جهانی عرضه شد و پس از مدتی تاخیر سرانجام در مدل ۲۰۱۶ توسط شرکت جهان نوین آریا در سه نسخه پلاتینیوم، اسکای پک و اسپرت وارد کشور شد.دو مدل اسکای پک و پلاتینیوم از پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی بهره مند هستند ولی از نظر تجهیزات با هم تفاوت دارند. اما در نسخه اسپرت از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ استفاده شده که قدرت بیشتری دارد. تمامی نسخه های عرضه شده در ایران برای انتقال نیرو از یک گیربکس اتوماتیک CVT XTronic استفاده میکنند. از جمله مزایای این خودرو میتوان به کیفیت ساخت بالا، عملکرد خوب پیشرانه در نسخه اسپرت، مصرف سوخت مناسب و ظاهر جذاب آن اشاره کرد.
تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک
نکته : هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست.
نکته : در هنگام خرابی گیربکس های اتوماتیک خودرو، در یک دنده خاص مثل دنده ۳ (بستگی به خودرو دارد که در بعضی خودروها تعداد دنده ها بیشتر است) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو بتواند به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه ) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه ،اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |