نیسان قشقایی یک کراس آور کامپکت و جمع و جور ژاپنی است که نخستین بار در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی خودروسازی نیسان از آن رونمایی و سه سال بعد در مدل ۲۰۰۹ توسط شرکت ایران خودرو در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در کشور عرضه شد. این خودرو برای رانندگی در مسیرهای سخت و انجام فعالیت های سنگین طراحی شده و نسخه دو دیفرانسیل آن برای آفرود در سطح قابل قبولی قرار دارد.
نیسان قشقایی دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲ لیتر است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT XTronic و دو عدد دیفرانسیل دو حالته با قفل الکترونیکی به تمامی چرخ ها منتقل میشود.
نکته : هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم | ۲۰۰۰ سی سی |
انتقال نیرو | دو دیفرانسیل |
حداکثر قدرت موتور | ۱۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۱۸۰ کیلومتر در ساعت |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۱۱ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۸.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
گیربکس های اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران ( استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
شعبه کرمانشاه 08391014149
شعبه تهران 02191094149
کلیه حقوق و قوانین این سایت متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |