هایما 8S یک کراس آور سایز متوسط و جدیدترین محصول هایما است که در خط تولید شرکت ایران خودرو قرار گرفته است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. پیشرانه بکار رفته در آن به حجم ۱.۶ لیتر تزریق مستقیم توربو است. هایما 8S دارای سیستم تعلیق مستقل جلو و عقب است که در بخش جلویی نرم و در بخش عقبی خود، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و برای رانندگی شهری کاملا مناسب است.
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۵۹۴ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۱۹۳ اسب بخار |
گشتاور | ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۷.۸ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
گیربکس های اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست.
از آنجایی که گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی گرفته و فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نباشید.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران ( استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
کلیه حقوق و قوانین این سایت متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |