موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۷۹۵ سی سی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت موتور | ۱۷۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۱۰.۵ ثانیه |
جعبه دنده | ۶ دنده اتوماتیک |
مصرف سوخت ترکیبی | ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
شرکت خودروسازی ایران خودرو پس از عرضه هایما S7 با موتور توربوشارژ در بازار کشور و استقبال گسترده خریداران تصمیم گرفت نسخه جدید این خودرو را تحت عنوان هایما S7 پلاس با طراحی نسبتا مدرن و تجهیزات رفاهی و ایمنی کامل از سال ۱۴۰۰ روانه بازار کند.
هایما S7 پلاس از نظر پیشرانه با نمونه توربوی قبل تفاوتی ندارد و از همان پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو شارژر استفاده میکند که نیروی تولیدی آن از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت هیوندای پاورتک به چرخ های جلو ارسال میشود.
نکته : هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود.
گیربکس های اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست.
از آنجایی که گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیرگیربکساتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی بگیرید و فورا به یک تعمیرگاهمجرب مراجعه نمایید.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران (استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |