پیکاپ کلوت اتوماتیک همان دایون V5 است که یکسال پس از آغاز فروش کلوت دنده ای توسط شرکت مکث موتور ( زیر مجموعه شرکت ماموت) وارد بازار کشور شد.
کلوت مجهز به یک موتور چهار سیلندر به حجم ۲.۴ لیتر توربوشارژ ساخت کمپانی میتسوبیشی است که نیروی تولیدی موتور آن توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT به هر چهار چرخ آن ارسال میشود. در این خودرو برای عملکرد مطلوب از شرایط آفرودی از تعلیق جناقی دوبل با فنر مارپیچ در اکسل جلو و تعلیق فنر تخت چند لایه در اکسل عقب استفاده شده است.
تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک کلوت مکث موتور
نکته: هیچ گاه در زمان حرکت و قبل از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را از حالت D به حالت N یا P قرار ندهید زیرا باعث فشار و خرابی گیربکس های اتوماتیک میشود
موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۲۴۰۰ سی سی |
انتقال نیرو | دو دیفرانسیل ۳ حالته |
حداکثر قدرت موتور | ۲۱۵ اسب بخار |
گشتاور | ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور |
حداکثر سرعت | ۱۶۰ کیلومتر در ساعت |
جعبه دنده | ۶ دنده اتوماتیک AT |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۱۲ ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۱۲.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
گیربکس های اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست.
از آنجایی که گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم بسیار پیچیده تشکیل شده است به همین دلیل هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک از هزینه تعمیر موتور بیشتر است بنابراین در صورتی که هر کدام از علائم زیر در گیربکس های اتوماتیک خودرویتان ظاهر شد آن را جدی گرفته و سریعا به یک تعمیرگاه مجرب در زمینه گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نباشید.
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ایران اروپا با 40000 کیلومتر گارانتی معتبرترین برند در صنعت تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک در ایران ( استان کرمانشاه) با مدیریت مهندس محسن عزیزی
شعبه کرمانشاه 08391014149
شعبه تهران 02191094149
کلیه حقوق و قوانین این سایت متعلق به شرکت ((تعمیرگاه)) گیربکس اتوماتیک ایران اروپا بوده و هرگونه سو؛ استفاده از نام نعمیرگاه اخبار و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی خواهد داشت
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |